Skip to content

Afhentning af affald i vores ejendom fungerer

Har du som virksomhedsdrivende også haft problemer med afhentning af affald? For os tog det i hvert fald noget tid at finde den rette ordning. Måske mest af alt fordi vores virksomhed er beliggende i et industri kvarter, og fordi vi har en del affald som ikke klassificeres som almindeligt affald.

Vi fik arrangeret afhentning af affald

Hvis du driver egen forretning, så kender du sikkert til det med at have ret meget affald hver uge, og også andet end bare det gængse affald. Vi har hver eneste uge en masse pap som skal ud. Desuden har vi ofte storskrald, som kræver mere at skille sig af med, end almindeligt affald gør. Derfor kan afhentning af affald godt være en udfordring. Du skal finde et firma som kan tilbyde dig den løsning du har behov for. Det kan godt være lettere sagt end gjort.

Vi endte ud med Skraldebilen.dk. Med dem kunne vi nemlig forhandle den bedste løsning på plads. Nu får vi fast hentet både almindeligt og stort affald. Pap blive hentet og container tømt to gange om ugen. Desuden kan vi bestille dem til at hente special affald. Det er f.eks. sådan noget som elektronik, møbler og kontor artikler. Det er jo ikke noget vi har brug for ret tit, men med tiden hober der sig ting op som vi ikke længere bruger.

Vi bestiller bare tid til en afhentning

Det er virkelig rart at have en aftale på plads med et fastlagt skema for hvornår de afhenter hvad. Dog er det også rart at have den mulighed at kunne booke en tid online, når vi har brug for afhentning af affald, som er mere usædvanligt. Det sker jo en gang imellem at vi har noget vi gerne vil af med. Det er f.eks. ikke så længe siden vi fik nye kontorer. Det betød nye kontor møbler, og altså at vi skulle af med meget af det gamle.

Der var både skriveborde, stole og lidt elektronik som skulle smides ud, og istedet for selv at skulle bøvle med at køre det på den nærmeste genbrugs station, så bookede vi altså bare en dato til at Skraldebilen skulle komme og hente det hele. Det var super nemt, og en virkelig belejlig ting at have inkluderet i vores aftale. De henter også have affald en til to gange om året. Som virksomhed har vi ikke meget have men det sker et par gange om året at udendørs arealerne lige bliver rigtigt studset. Afhentning af affald indebærer altså meget forskelligt slags affald.